Osobní odběr bez možnosti platby v hotovosti (platba předem na účet) - POZASTAVENO COVID |
ZDARMA (0.00 Kč) |
|
- po obdržení emailu o provedení objednávky, kde jako způsob doručení máte zvolen osobní odběr, proveďte platbu za Vaši objednávku na náš účet. Jakmile je platba za Vaši objednávku připsána na náš účet začíná běžet dodací lhůta dle informací v detailu popisu zboží. (ze zákona mají banky povinnosti připsat Vaši platbu na náš účet maximálně do dvou pracovních dnů)
- po obdržení emailu o připravenosti objednávky k vyzvednutí nás kontaktujte na tel.: 732 753 174 nebo na email: objednavky@decoupagevelkoobchod.cz a domluvte si termín vyzvednutí Vaší objednávky
- vyzvednutí objednávky není možné bez předchozí domluvy termínu vyzvednutí
- adresa pro vyzvednutí uhrazené objednávky platbou předem na náš účet je:
- Poděbradská 56/186, Praha 9 - Hloubětín (areál Tesla), 19800
- vyzvednutí objednávky je možné po dohodě v pracovní dny od 10:00 hod do 16:30 hod
|
|
Doprava přepravní společností PPL po ČR |
Balík s platbou předem a objednávkou od 1500Kč do 5999Kč |
149.00 Kč |
|
- doručení dopravcem PPL na Vámi zvolenou adresu
- zásilka bude doručována na Vámi uvedenou doručovací adresu (domů, do zaměstnání)
- o doručení zásilky je zákazník informován SMS zprávou a tudíž je k jejímu zaslání potřeba v objednávce správně uvést mobilní telefonní číslo.
- při neúspěšném pokusu o doručení zásilky je zásilka uložena na Parcelshop, který je nejblíže Vámi uvedené dodací adrese a zároveň Vás o této skutečnosti bude informovat buď řidič nebo přímo PPL, případně je možné se při hovoru s řidičem domluvit na uložení na jiný Parcelshop ve Vaší lokalitě
- zásilka je uložena na vybraném Parcelshopu 7 pracovních dnů.
- v případě, že zásilka nebude vyzvednuta na Parcelshopu do lhůty 7 pracovních dnů bude zásilka vrácena zpět na naší adresu a Vámi uhrazené dopravné propadne bez možné náhrady
- tuto volbu lze použít pro nákup jakéhokoliv druhu zboží v tomto obchodu do váhy až 20kg
- jelikož tento způsob doručení zásilky je s úhradou "Platba předem", tak úhradu objednávky je potřeba provést ihned po provedení objednávky nebo co nejdříve a to bankovním převodem na náš účet nebo přes poštu složenkou typu A pro platbu na účet, která je volně k dispozici na každé poště
- jako variabilní symbol při provádění platby uveďte vždy číslo Vaší objednávky
- jakmile bude platba za Vaši objednávku připsána na náš účet bude Vám zásilka zkompletována a odeslána
- potřebné údaje pro uhrazení objednávky jsou uvedeny v emailu o provedení objednávky nebo nahoře v odkazu s názvem Kontakty
|
|
Doprava přepravní společností PPL po ČR |
Balík s platbou předem a objednávkou od 6000Kč a výše |
130.00 Kč |
|
- doručení dopravcem PPL na Vámi zvolenou adresu
- zásilka bude doručována na Vámi uvedenou doručovací adresu (domů, do zaměstnání)
- o doručení zásilky je zákazník informován SMS zprávou a tudíž je k jejímu zaslání potřeba v objednávce správně uvést mobilní telefonní číslo.
- při neúspěšném pokusu o doručení zásilky je zásilka uložena na Parcelshop, který je nejblíže Vámi uvedené dodací adrese a zároveň Vás o této skutečnosti bude informovat buď řidič nebo přímo PPL, případně je možné se při hovoru s řidičem domluvit na uložení na jiný Parcelshop ve Vaší lokalitě
- zásilka je uložena na vybraném Parcelshopu 7 pracovních dnů.
- v případě, že zásilka nebude vyzvednuta na Parcelshopu do lhůty 7 pracovních dnů bude zásilka vrácena zpět na naší adresu a Vámi uhrazené dopravné propadne bez možné náhrady
- tuto volbu lze použít pro nákup jakéhokoliv druhu zboží v tomto obchodu do váhy až 20kg
- jelikož tento způsob doručení zásilky je s úhradou "Platba předem", tak úhradu objednávky je potřeba provést ihned po provedení objednávky nebo co nejdříve a to bankovním převodem na náš účet nebo přes poštu složenkou typu A pro platbu na účet, která je volně k dispozici na každé poště
- jako variabilní symbol při provádění platby uveďte vždy číslo Vaší objednávky
- jakmile bude platba za Vaši objednávku připsána na náš účet bude Vám zásilka zkompletována a odeslána
- potřebné údaje pro uhrazení objednávky jsou uvedeny v emailu o provedení objednávky nebo nahoře v odkazu s názvem Kontakty
|
|
Doprava přepravní společností PPL na SLOVENSKO |
Balík s platbou předem a objednávkou od 1500Kč do 5999Kč |
249.00 Kč |
|
- doručení dopravcem PPL na Vámi zvolenou adresu
- zásilka bude doručována na Vámi uvedenou doručovací adresu (domů, do zaměstnání)
- o doručení zásilky je zákazník informován SMS zprávou a tudíž je k jejímu zaslání potřeba v objednávce správně uvést mobilní telefonní číslo.
- při neúspěšném pokusu o doručení zásilky je zásilka uložena na Parcelshop, který je nejblíže Vámi uvedené dodací adrese a zároveň Vás o této skutečnosti bude informovat buď řidič nebo přímo PPL, případně je možné se při hovoru s řidičem domluvit na uložení na jiný Parcelshop ve Vaší lokalitě
- zásilka je uložena na vybraném Parcelshopu 7 pracovních dnů.
- v případě, že zásilka nebude vyzvednuta na Parcelshopu do lhůty 7 pracovních dnů bude zásilka vrácena zpět na naší adresu a Vámi uhrazené dopravné propadne bez možné náhrady
- tuto volbu lze použít pro nákup jakéhokoliv druhu zboží v tomto obchodu do váhy až 20kg
- jelikož tento způsob doručení zásilky je s úhradou "Platba předem", tak úhradu objednávky je potřeba provést ihned po provedení objednávky nebo co nejdříve a to bankovním převodem na náš účet nebo přes poštu složenkou typu A pro platbu na účet, která je volně k dispozici na každé poště
- jako variabilní symbol při provádění platby uveďte vždy číslo Vaší objednávky
- jakmile bude platba za Vaši objednávku připsána na náš účet bude Vám zásilka zkompletována a odeslána
- potřebné údaje pro uhrazení objednávky jsou uvedeny v emailu o provedení objednávky nebo nahoře v odkazu s názvem Kontakty
|
|
Doprava přepravní společností PPL na SLOVENSKO
|
Balík s platbou předem a objednávkou od 6000Kč a výše |
210.00 Kč |
|
- doručení dopravcem PPL na Vámi zvolenou adresu
- zásilka bude doručována na Vámi uvedenou doručovací adresu (domů, do zaměstnání)
- o doručení zásilky je zákazník informován SMS zprávou a tudíž je k jejímu zaslání potřeba v objednávce správně uvést mobilní telefonní číslo.
- při neúspěšném pokusu o doručení zásilky je zásilka uložena na Parcelshop, který je nejblíže Vámi uvedené dodací adrese a zároveň Vás o této skutečnosti bude informovat buď řidič nebo přímo PPL, případně je možné se při hovoru s řidičem domluvit na uložení na jiný Parcelshop ve Vaší lokalitě
- zásilka je uložena na vybraném Parcelshopu 7 pracovních dnů.
- v případě, že zásilka nebude vyzvednuta na Parcelshopu do lhůty 7 pracovních dnů bude zásilka vrácena zpět na naší adresu a Vámi uhrazené dopravné propadne bez možné náhrady
- tuto volbu lze použít pro nákup jakéhokoliv druhu zboží v tomto obchodu do váhy až 20kg
- jelikož tento způsob doručení zásilky je s úhradou "Platba předem", tak úhradu objednávky je potřeba provést ihned po provedení objednávky nebo co nejdříve a to bankovním převodem na náš účet nebo přes poštu složenkou typu A pro platbu na účet, která je volně k dispozici na každé poště
- jako variabilní symbol při provádění platby uveďte vždy číslo Vaší objednávky
- jakmile bude platba za Vaši objednávku připsána na náš účet bude Vám zásilka zkompletována a odeslána
- potřebné údaje pro uhrazení objednávky jsou uvedeny v emailu o provedení objednávky nebo nahoře v odkazu s názvem Kontakty
|
|